sobota 27. februára 2016

VČS

V diskusií odznelo : predseda chce byť s každým kamarát.
Odpoveď : Toto sa ma musím priznať dosť dotklo. Vysvetlím prečo. Funkciu predsedu som prevzal v roku 2014 keď sa nedotiahlo funkčné obdobie 2010-2015. Priznám sa že som do toho skočil po hlave nakoľko nebol čas na nejaké zaučenie... Je rok 2016, záhradkárska osada funguje, nie sme na mizine hoci možno by nám to niekto aj prial...Obmenila sa časť výboru, noví členovia pracujú skutočne veľmi dobre. Často sa na nich môžem spoľahnúť viac ako na tých, ktorí mi sľubovali že ešte pomôžu a dnes na prekvapenie ako keby zabudli čo hovorili. Učil som sa za pochodu, vyberal si nových kolegov-výborníkov, stiahli sme všetky dlžoby aj po predchádzajúcich obdobiach. Podarilo sa nám aj vymôcť zaplatiť 5-ročné dlhy. Na brigády chodia ľudia poctivo, predtým sme mávali aj 10-15 neúčastí. Žeby sa to dialo samo ? Je to preto že všetci členovia výboru osobne oslovujú záhradkárov. Za obdobie 2000-2013 nám ušlo 19 spoločných podielov na cestách. Od roku 2014 ani jeden ! Zasa sa to robí samo ? Nového majiteľa registrujeme do týždňa osobným pohovorom, nezisťujeme od piateho suseda ako sa volá a kde býva. Toto všetko vyžaduje osobný prístup, keď sa to volá kamarátstvo prosím...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára